mandag den 14. november 2011

En mandag i godt selskab!

Hey folkens!
Venter på julen, sneen og al hyggen kommer! Glæder i jer til den skønne julestemning, som snart kommer?? DET GØR JEG!:-)
I mellem tiden har jeg oprettet en blog, som jeg løbende vil lave indlæg på, kom gerne med idéer til andre ting    :-).
Min søde veninde Cecilie og min søde veninde Sille har også en blog, tag et smut forbi dem, hvis i har lyst - ceciliebach.blogspot.com og sillegrostoel.blogspot.com, de er super fede og følger dem selvfølgelig også selv! :-)

I får lige lidt billeder fra dagen, i selskab med Cecilie! :-)
Søde Cecilie og jeg

Outfit:
Cardigan: Vila - Bukser: Cheap Monday - Sko: Pieces - Halstørklæde: Pieces

Undskylder for det lidt uheldige billede, men både Cecilie og jeg fik lidt af et grineflip, da vi tog billeder! Vi tog omkring 100, men kun nogle få blev gode..... ;-)

Knus Freja

www.byfrejahelene.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Nice photos! <3 Velkommen til bloggens verden:)

    Knus
    Cecilie

    SvarSlet
  2. Tæhæ - tak søde!<3
    Og tak for en skøn dag! Vi burde lave flere, og så tage billeder ( nogle som kan bruges ):-D

    Du så sød!

    Knus Freja

    SvarSlet